en dag i december

Nu är akvariet borta och det är blandade känslor på g...jobbigt och tråkigt att mina småttingar är borta, förövrigt på g till Piteå, men skönt eftersom då får vi mer plats över. Men inte jättelänge till eftersom vi tänkt placera ett skrivbort med Victors nya datamata å göra typ en "spelhörna".
Ikväll är det "lilla julafton" med kusinerna från stockholm. Vet inte hur detta kommer att gå heller med tanke på att jag inte vet vad dom vill ha å jag har inte önskat mig något heller. Nyårs närmar sig med stormsteg och hur kommer det att gå då?
Jamena kommer man gå all-in eller hur gör man...kläder, face, drickat...för mycket att fundera ut.
Vill ha något med paljetter men va fan ja kan verkligen inte ta på mig något med det på. Kan inte ens tvinga mig själv att göra det. Något fel på mig..även om ja hittar en fin topp eller klänning eller what ever så spelar det ingen roll. Jag bara tittar på den å går därifrån.
kände att dagen till ära..dvs lilljulafton med "småkusinerna" så tar
jag en chill make med en svag brun sotning och fransar från h&m
gjorde en fransk manikyr också bara för att fördriva tid. Men istället för  vitt längst ut så använde jag holo-lacket Greta från make up store :) Great success...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0