Kurs

Just nu sitter jag på lunchrast, sista dagen sv mångfaldighetens möjliheter kursen. Känns lite sorgligt på något sätt att vissa man träffat här kanske man inte träffar igen. Idag har vi pratat om olika kulturer och gjort ett överlevnadstest. Vissa ideer var bättre än andra men ingen hade fel, så att säga :)


Idag ska jag nog fara å träna, känns att det behövs! Var som länge sedan nu...jag har ju legat på latsidan och det har sedan gjort att jag blivit bekväm å skjutit upp det. Har ju inte den opererade tån att skylla på längre eftersom jag generellt sätt har mindre ont i den än den andra ( som för övrigt ska opereras snart, håll tummar och tår! ) :)

Uppdaterar mer sen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0