Lördagkvällen

Lite bilder från lördagkvällen som börjar med face-looken^^. Lite bilder från senare på kvällen på Mollys, det var inte fett nice alltså :/ det var iofs ett band som var rätt bra men tyvärr så var det ju inte så mycket till partymusik som man kunde dansa till, vilket lixom var poängen med tjejkväll å mollys...men kanske blir en annan gång då :)


Nu är det måndag 23.40 och imorgon är dag 2 på kursen, tror den hade titeln "mångfaldens möjligheter", handlar om typ fördomar, kategorisering och typ lätt rasism.. Ganska intressant men är ganska jobbigt att prata om eftersom det är ett sånt seriöst ämne. Har dock träffat två trevliga tjejer där som lättar upp stämningen bra när vi väl får rast :) På onsdag är det jobbmässa och sen återgår jag till jobbet igen, saknar mina söta gamlingar :)

Imorgon hade jag tänkt komma igång med träningen igen, hade tänkt idag men kände tröttheten komma som ett slag i ansiktet direkt jag kom hem. Vilade lite i soffan tills victor kom hem sedan började vi städa, har blivit mycket bättre och snaaart är det fint här igen. Ska nog svänga förbi buketten snabbt imorgon och införskaffa lite blommor, känns som det behövs hit. Längtar tills vi kommer igång med renoveringen och att få måla om som vi vill ha det ( och med vi menar jag självklart som "jag" vill ha det, rätt ska vara rätt) ;)

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0