Lördagkväll

Så vi hade tänkt gå på modevisningen på verandan men var slutsålt, så vi umgicks istället med folk som skulle dit å det var råchill, så nu vid tolv gick vi hem då dom skulle ut men blir kanske kaaaanske efterfest här..

Hur som haver så har jag haft en jättetrevlig kväll med Ida, Dennis, Forsa, Adam och Fanny! Den började med en fin strawberry daiquiri, sen en blandning mellan tequilla rose och mjölk (supergott!!)

(okej på bilden hade jag just duschat å satt med handduk så...men med en daiquiri)
För övrigt tycker jag att daiquiri är råsvårt att stava till!!


Miaw med mina fina fjäderörhängen och tshirt med rippad rygg, ska visa bild nån gång då ja pallar ;-*

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0