New pics and a trip down memorylane

BLANDA PÅ! FINNS INGEN TIDSLINJE, BARA MIXAT :) ENJOY♥♥
 Jens och Freddo på släcktträffen i sommras...flukeball, sprit och skoj!
  Söta annie, vars bild inte ville rotera
Mollys med fina brudar
Ännu en bild som inte ville rotera, mia och maggan...när? vet ej...var? vet ej! 
 Olles med andra fina brudar
Nu snackar vi fest! Jellyshots for the win!
 Yes we carpe the hell out of this diem, yes we do!
Yumy!
Puss <3
fina brallor
 Typ den godaste sushin jag ätit, jag och victor åt på Jappis i stockholm (yappis..näe jappis...tror jag)
 jobbarbild i hissen
Trästocks kom maskinen...awwsome
sommarfest som ovan och nedan
bild från då jag och mamma for till barcelona
mamma och jag i turkiet
Gått på bal med älskling
Detta är en rolig bild...detta är den första rosen jag fått av victor, syns det på mitt face att jag vart typ förvånad och är lite ovan att få sånt? <3
Tjejerna från nian...<3
jag och papi fiskar en del
ida, min fina ida..typ i 8-9an nånting
inför balen med favvofrisören Bettan @hairandface
vette fan vad detta är...det är iaf innan jag skulle på fest i stugan!
Ida lu och maggan @ olles
ida å jag igen
sköna barcelona
där var det sena kvällar
varav detta var sista kvällen och vi ska till flyget
 K-POP PARTEEEY Y'ALL
Anna och jag tog tummen ur å for på roadtrip som vi pratat om så många år..Junsele, Ö-vik och Sundsvall stod på listan..! <3
Längesen 
 
 
Gamla goda tider då håret var oblekt, rött och lockit
 Jag och lilla Ebba <3
 
 

Kommentarer
Postat av: I

Åh, jag saknar dig!

Svar: Saknar dig med <3
mykryptonite.blogg.se

2012-10-18 @ 09:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0