The end is my new beginning

Klarade av hela dagen rökfri, jobbade hela dagen och allt gick bra förutom ett smärre sammanbrott i fikarummet. Allt gick helt åt helvete när jag kom hem..flöt på tills den gamla vanan kickade in igen och klockan 18:30 tog jag en cigg, straxt innan 22:00 kom cigg nummer två. Jag är så besviken på mig själv och är ledsen att jag sårat min mor som så gärna vill att jag slutar. Hon oroar sig så mycket för mig och de problem jag fått av min rökning. Jag klarar av det -jag vet det. Men jag är så ledsen att det krävs så mycket, vill bara fara iväg till stugan, stänga ute allt och alla och göra saker som får mig att inte "hinna" tänka på rökningen. Det har blivit en större del av mitt liv än jag velat erkänna, det är min tröst när jag är ledsen, den är mitt lugn när jag är stressad och den ger mig glädje när jag är lycklig. Den är som en person i mitt liv som ger mig det jag saknar när jag är ensam. Men det är ett dåligt förhållande och det är dags att göra slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0